Paciente obveščamo, da je v vseh ambulantah družinske medicine z dnem 2.11.2015 v veljavi e-recept. V primeru, da Vam je zdravnik predpisal zdravilo, zanj ne dobite več običajnega zelenega ali belega recepta, temveč se zapis opravi direktno na KZZ (kartico zdravstvenega zavarovanja). Na podlagi KKZ Vam nato v katerikoli lekarni izdajo ustrezno zdravilo.
Splošno o e-receptu
NAMEN: rešitev elektronskega predpisovanja in elektronske izdaje zdravil (eRecept) podpira celoten proces predpisovanja in izdaje zdravil na zelenem in belem receptu, ki se jeprej izvajal v papirni obliki na primarni in sekundarni ravni zdravtsvenih storitev. Podpora pri odločanju in poizvedba o interakcijah med zdravili je narejena kot dodatni del rešitev in je enako implementirana tako za predpisovalce kot za izdajatelje zdravil. Rešitev zdravniku omogoča izdelavo elektronskega recepta, ki je elektronsko podpisan in po varni poti poslan v sistem, od koder ga pridobi farmacevt v lekarni ob izdaji zdravila na zahtevo pacienta.
CILJI PROJEKTA:
- povečati varnost pacientov in zmanjšanje napak zaradi napačne uporabe zdravil z izboljšano beljivostjo receptov, manjšim številom administrativnih napak.
- poenostaviti postopke za paciente v primerih, ko se recept z upoštevanjem medicinskih smernic lahko izda v odsotnosti pacientam, saj v tem primeru pacientu ne bo potrebno obiskati predpisovalca za prevzem recepta.
- zagotoviti učinkovitejše prepisovanje in uporabo zdravil z upoštevanjem podatkov o predhodno prepisanih in izdanih zdravilih.
- povečati učinkovitost procesa izdaje zdravil znotraj posameznih akterjev in med akterji v zdravstvu, predvsem z zmanjševanjem nepotrebnih stikov in poti.
- zmanjšati administrativne stroške z odpravo uporabe papirnih obrazcev (makup obrazcev, tiskanje v ambulantah, arhiv v lekarnah):
- zagotoviti potrebne podatke za različne analize, vključno z različnimi raziskavami.
UPORABNIKI: zdravniki, farmacevti, pacienti.